Новини

У Городку ввели нові тарифи на воду

10.03.2019 11:03

 

На міськвиконкомі прийнято тарифи на водопостачання та водовідведення КП "Городоцьке ВКГ". Про це повідомляє прес-служба Городоцької міської ради.

На черговому засіданні міського виконавчого комітету, що відбулось 1 березня, прийнято рішення "Про встановлення тарифів на послуги, які надаються КП "Городоцьке ВКГ" з централізованого водопостачання та водовідведення та  з централізованого постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньо-будинкових систем)".

Рішенням встановлено тарифи на послуги, що надаються комунальним підприємством "Городоцьке водопровідно-каналізаційне господарство": 

  • централізоване водопостачання – 16,25грн./м3 (з ПДВ 20%);
  • централізоване водовідведення – 18,65грн./м3 (з ПДВ 20%);
  • централізоване постачання холодної води з використанням внутрішньо-будинкових систем – 17,42 грн./м3 (з ПДВ 20%);
  • централізоване водовідведення з використанням внутрішньо-будинкових систем – 19,36грн./м3 (з ПДВ 20%).

Рішення у повному обсязі разом із додатками опубліковано у розділі Публічна інформація на офіційному інтернет-сайті Городоцької міської ради, також буде оприлюднено цього тижня у черговому номері газети "Народна думка". Тарифи вступлять у дію через 15 днів з дати оприлюднення у засобах масової інформації

Джерело: https://lviv.sq.com.ua/ukr/news/novini/

>>

«Наче Остап Бендер»: Мер Городка на Львівщині звітував про виконання програми, якої не існує

07.03.2019 17:53
Міський голова Городка, що на Львівщині, Роман Кущак звітував на сесії міськради про виконання Програми соціально-економічного та культурного розвитку м. Городок Львівської області за 2018 рік, хоча насправді така програма Городоцькою міською радою не розроблялась та не затверджувалась, а тому у 2018 році не могла виконуватись.
 
Про це повідомили в ГО «Розвиток Городоччини».
 
Як зазначають у ГО, звіт міського голови – це один з інструментів контролю за діяльністю міської влади та обґрунтованого висловлення довіри чи недовіри міському голові. «Проте, як виявилось, аби не провалити звіт перед громадою та отримати недовіру, не обов’язково звітуватись про виконання запланованих заходів, а вистачить створити, наче Остап Бендер, ілюзію роботи», – зазначають активісти.
 
Відтак, зауважують в ГО «Розвиток Городоччини», надати оцінку роботі міського голови за рік неможливо, оскільки насправді така програма Городоцькою міською радою не розроблялась та не затверджувалась, а тому у 2018 році не могла виконуватись. На думку активістів, відсутність такої програми є порушенням законодавства та спробою міських чиновників розпоряджатись коштами громади в ручному режимі.
 
«Підтвердження цієї мети є результат аналізу закупівель міської ради, зокрема, за фактами укладання Городоцькою міською радою угод із підрядниками не за економічною вигодою та спроможністю підпрядника виконати зобов’язання, а за якимось власними бажаннями чиновників. Також слід відзначити, що відсутність програми соціально-економічного та культурного розвитку є порушенням законодавства. Основним негативним аспектом відсутності вказаної програми є відсутність окресленого довгострокового плану розвитку міста, джерел фінансування, використання можливостей реформи децентралізації», – повідомляють у ГО.
 
«Як не дивно, але звіт мера про виконання неіснуючої програми депутати прийняли, а питання щодо можливих розкрадань бюджетних коштів, щодо яких проводиться досудове слідство, неефективність використання коштів, відсутність довгострокового планування розвитку міста, планів створення ОТГ та іншого жодним чином не піднімалось під час звітування. Фактично, місто й надалі залишилось заручником непрозорого способу витрачання коштів, так як програма соціально-економічного та культурного розвитку не прийнята, а галузеві програми прийняті лише на річний термін. Відтак констатуємо, місто Городок не знає напрямку свого розвитку, а громадяни не мають відповіді, в якому році дійде черга до ремонту їх вулиці, садочка, спортивного майданчика і т.д.», – наголошують у «Розвитку Городоччини».
 
За таких обставин, ГО здійснила аналіз виконання міського бюджету за 2018 рік та склала свій звіт про діяльність мерії Городка за 2018 рік.
 
«Відповідно до нашого аналізу, бюджету завдано збитків у розмірі орієнтовно 6 млн грн або 14% від його загального доходу. Чи дані збитки стали наслідком непрофесійного менеджменту або ж наслідком умисних дій, відповіді нададуть правоохоронці, які тільки за заявами ГО «Розвиток Городоччини» зареєстрували та здійснюють досудове слідство у п’яти кримінальних провадженнях», – повідомили активісти.
 
Бюджет. Звіт про виконання доходів. До загального фонду міського бюджету надійшло – 34,94 млн грн, або 103,0% від плану. До спеціального фонду міського бюджету надійшло – 4,43 млн грн або 26,0% від плану. План, згідно з рішенням міськради від 15.12.2017 №1217, становив – 17,02 млн грн. Субвенції з інших бюджетів: 2,6 млн грн – до загального фонду міського бюджету; 1,04 млн грн – до спецфонду міського бюджету. Гранти, міжнародна допомога, ін. – 0,00 грн.
Підсумок. Виконання дохідної частини бюджету не забезпечено. Недоїмка по спецфонду – 74%. Робота по залученню субвенцій незадовільна. Розміри отриманих субвенцій на рівні найнижчих в області. Робота по залученню грантів не проводилася.
 
Звіт про виконання видатків. За 2018 рік з міського бюджету було проведено фінансування видатків на суму 44,25 млн грн. Вільний залишок 2017 року, який перейшов у 2018 рік, – 8 млн грн. Невикористаний залишок станом на 31.12.2018, – 6,8 млн грн. або 15,8% від загального доходу за 2018 рік.
Підсумок. Видаткова частина бюджету не виконана на суму 6,8 млн грн.
 
3. Ефективність використання бюджету. 10,6 млн грн або 30% доходів загального фонду скеровано на утримання апарату міської ради (зарплата, нарахування на зарплату, ЖКГ і ін.) 4,9 млн грн або 11,5% загальних доходів – збитки бюджету, завдані нефаховими або умисними діями менеджменту міста, зокрема: 2 млн грн – збитки, завдані під час закупівлі робіт із капітального ремонту вул. Валової. 
Читайте більше тут: https://zik.ua/news/2019/03/07/nache_ostap_bender_mer_gorodka_na_lvivshchyni_zvituvav_pro_vykonannya_1524641
>>

«Quadragesima. Символи орнатів Великого посту»

03.03.2019 08:59

Напередодні Попільної середи – дня, яким розпочинається Великий піст у західному обряді(цьогоріч 6 березня), у Львівському музеї історії релігії відкривається виставка «Quadragesima. Символи орнатів Великого посту». Її благословить Архієпископ Митрополит Львівський Римсько-католицької Церкви, Голова Конференції Римсько-католицького Єпископату України та Комісії Доктрини Віри Мечислав Мокшицький.

         На виставці представлять пам’ятки XVIII–XX століть: орнати, далматики, сто́ли, маніпули. Будуть предмети, які використовуютьв літургійному дійстві: бурси, вельони (покрівці).

         Організатори мали за мету розповісти про символи Страстей Христових, які зображено на літургійних тканинах, їхнє значення, пояснити що таке орнат, його кольорову гаму, види.

         Відвідувач ознайомиться з образною символікою усього земного життя Ісуса Христа – від його народження до Воскресіння. Цікавими є орнати, на яких зображеноосновні християнські символи: тайної вечері, зради Юди, арешту Ісуса, відречення св. апостола Петра, тортур, хреста омивання рук Понтієм Пилатом, Воскресіння, роздертої завіси Єрусалимського храму, інші. Привертають увагу зображення півня, меча з відрізаним вухом, списаЛонги́на, черепа, глечика з водою, тернового вінка. Окрім того, представлять відреставрований прапор товариства кухарів «Злагода» із зображенням Тайної вечері.

         На виставці «Quadragesima. Символи орнатів Великого посту»вперше експонуватимуться речі, збережені і надані курією Львівської Архідієцезії Римсько-Католицької Церкви в Україні.

         Доповнять експозицію живописні роботи Симона Чеховича, Едварда Лепшого, Алекса Владимирського з фондової збірки Львівського музею історії релігії.

         Відкриття виставки «Quadragesima. Символи орнатів Великого посту» 5 березня, у вівторок, о 16 годині.

         Куратор виставки – Руслана Бубряк.

 

                                                          Олена Малюга, науковий співробітник ЛМІР

>>

Душі моєї камертон

19.02.2019 09:30

Напередодні  Міжнародного дня рідної мови, 20 лютого, о 14 годині,  у Музеї-садибі родини Антоничів (філія Львівського музею історії релігії) поетеса Марія Тарас презентує збірку «Камертон душі моєї». Вірші – різні за тематикою і тональністю. Поетеса звертається до рідної землі, навколишнього світу, душею і серцем показує любов до народу, пише про події в державі. Є твори пронизані смутком, скорботою про стан природи, вражає й зачаровує інтимна лірика. 

У Музейній вітальні звучатимуть вірші Марії Тарас й у виконанні бортятинських школярів: «На життя не дивлюся з вікна», «Рідне слово», «Сивенька вчителько»,  інші.

На завершення зустрічі народний колектив села Гусакова Мостиського району Львівської області «Фольклорний переспів» під керівництвом Марії Тарас чаруватиме присутніх своїми піснями: «Столиця дитинства», «Завітайте до нас у Гусаків», «Я на весні зустріла тебе милий» (вірші Марії Тарас).

 

PS. Марія Тарас народилася і проживає у селі Боєвичах Мостиського району Львівської області (Орган місцевого самоврядування – Гусаківська сільська рада). Філологічну освіту здобула у Дрогобицькому педагогічному інституті (тепер – Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка). Тривалий час викладала у школі. Сьогодні завідує Народним домом у селі Гусакові і керує народним колективом «Фольклорний переспів». Але нестримний політ ще шкільної фантазії, поетична муза не полишає Марію Тарас донині. І як наслідок – вірші, які лягають на папір дивним мереживом.

                                                     Олена Малюга, науковий співробітник ЛМІР

>>

У Городку за хабар затримали брокера

31.01.2019 21:48

23232343

За 900 доларів обіцяла “вирішити” питання з розмитненням авто митний брокер з посту «Західний» Львівської митниці ДФС, що в Городку — Олена Чорна. Взяли жінку на гарячому, коли та якраз брала гроші.

«Обіцяла посприяти у пришвидшенні процедури розмитнення автотранспортних засобів, так званих «євроблях» за пільговим порядком. Гроші та речові докази вилучено з місця події. Встановлюються інші посадові особи причетні до розподілу коштів, отриманих як неправомірну вигоду», – кажуть у поліції.

Жінку затримали поліцейські, якраз коли вона взяла гроші у власника авто. Слідчі на території митного поста «Західний» провели обшук. Відкрити кримінальне провадження.

Допис про затримання Чорної опублікували у соцмережі. Дописувачі коментують, що за розмитнення авто брокери давно беруть гроші і не лише на львівських постах, але й в сусідніх областях. Ціна коливається від 350 до 1000 доларів.

«Авто при продажу в Україні тому такі й дорогі, бо крім ціни за саму машину, враховують ще й всі витрати при розмитнені. Інколи хабарі «по кишенях» обходяться, як половину вартості всього автомобіля», – пише Антон Яворський.

Джерело: https://www.lmn.in.ua/u-gorodku-za-habar-zatrymaly-brokera/?fbclid=IwAR0zof8wiikPMLu0AnTSvgmxc9Cxy-D9QGI5qoFpss2rt90MFMjuvG0dFRg

>>

Городоцький підприємець заплатить штраф за порушення у політичній рекламі

24.01.2019 20:56

Вчора, 21 січня, спостерігач громадської мережі «Опора» поскаржився у поліцію, що у Городку на білборді та сіті-лайтах розмістили політичну рекламу з порушеннями виборчого  законодавства України, повідомили у відділі комунікацій Нацполіції Львівщини.

На білборді та сіті-лайтах були відсутні відомості про установу, що здійснила друк реклами, тираж, а також інформація про осіб, відповідальних за випуск продукції та її замовника.

 

Поліцейські встановили особу підприємця, який розмістив  політичну рекламу та склали адміністративний протокол. За таке порушення громадянин повинен заплатити 51, 85 грн штрафу. Якщо він – посадова особа, то його оштрафують на 340, 51 грн.

   Джерело:         https://www.lmn.in.ua

    PS: Я до цього випадку був кращої думки про "Опору".

>>

Томос про автокефалію Православної церкви України: повний текст.

05.01.2019 20:39

Константинополь закликає усі світові православні церкви визнати Православну церкву України і згадувати під іменем «Святіша Церква України»

Оприлюднений повний текст Томосу про автокефалію Православної церкви України, який 5 січня підписав у Стамбулі у Соборі святого Георгія Константинопольський патріарх.

Текст публікується виданням Церкваріум.



Наводимо весь документ:

Патріарший і Синодальний томос

надання автокефального церковного устрою

Православній церкві України

Варфоломій, милістю Божою Архієпископ Константинополя, Нового Риму і Вселенський Патріарх

«Ви приступили до гори Сіонської… і до Церкви перворождених» (Євр. 12:22-23), блаженний серед народів Апостол Павло говорить всім вірним; і дійсно, Церква є горою, тому міцною і стійкою, непорушною і непохитною. Але хоча одним стадом та одним тілом Христовим є, і називається Церквою Божою, яка повсюди має сповідання Православної віри, спільність у таїнствах у Дусі Святому і непорушність Апостольського спадкоємства і канонічного порядку, ще від апостольських часів складається з Церков розташованих по місцях і країнах, внутрішньо самоврядованих власними пастирями і вчителями, і служителями Євангелія Христового, тобто кожного місця єпископами, з причин не лише історичного значення міст країн у світі, але й внаслідок особливих пастирських необхідностей у них.

Отож, оскільки благочестива і Богом бережена земля України укріплена і звеличена вищим промислом і отримала свою повну політичну незалежність, державні та церковні керівники якої вже майже тридцять років палко просять її церковного самоврядування та пліч-о-пліч з народом й одноголосно з давніми його проханнями свого часу зверненими до святішого Апостольського Константинопольського Престолу, котрий за багатовіковим канонічним переданням зобов’язаний турбуватися про Святі Православні Церкви, які мають у цьому потребу, а найбільше про ті, які завше з ними зв’язані канонічними узами, як-от історична Митрополія Київська, – то наша  Покірність з Преосвященними при нас Митрополитами та всечесними, улюбленими у Святому Дусі братами та співслужителями, з обов’язку турботи Великої Христової Церкви за Православний світ, для зцілення постійно загрожуючих розколів та розділень у помісних Церквах, однодумно визначаємо та проголошуємо, щоб уся Православна Церква, що знаходиться у межах політично сформованої і цілковито незалежної держави України разом із Священними Митрополіями, Архієпископіями, Єпископіями, монастирями, парафіями і всіма у них церковними установами, що знаходяться під покровом Засновника Єдиної, Святої, Соборної і Апостольської Церкви Боголюдини Господа і Спасителя нашого Ісуса Христа, існувала віднині канонічно автокефальною, незалежною і самоврядною, маючи Першого у церковних справах і визнаючи кожного канонічного її Предстоятеля, який носить титул «Блаженніший Митрополит Київський і Всієї України», – не допускається якогось доповнення чи віднімання від його титулу без дозволу Константинопольської Церкви, – який є головою Святішого Синоду, котрий щороку скликається з Архієреїв, запрошуваних почергово за їхнім старшинством, з числа тих, що мають єпархії у географічних межах України. Таким чином управлятимуться справи Церкви у цій країні, як проголошують божественні і святі Канони, вільно й у Святому Дусі, і безперешкодно, без будь-якого іншого зовнішнього впливу.

До того ж, цим підписаним Патріаршим і Синодальним Томосом ми визнаємо і проголошуємо встановлену, в межах території України, Автокефальну Церкву нашою духовною донькою і закликаємо усі світові Православні Церкви визнати її як сестру і згадувати під іменем «Святіша Церква України», як таку, що має своєю кафедрою історичне місто Київ, не може ставити єпископів чи засновувати парафії за межами держави; вже існуючі відтепер підкоряються, згідно з порядком, Вселенському Престолу, який має канонічні повноваження у Діаспорі, бо юрисдикція цієї Церкви обмежується територією Української Держави.

І ми надаємо їй привілеї і всі суверені права, належні автокефальній церковній Владі, так що відтепер Митрополит Київський і Всієї України, здійснюючи богослужіння поминає «Усіх Єпископів Православних», а сонм найсвятіших Архієреїв при ньому поминає його ім’я як Першого і Предстоятеля Найсвятішої Церкви в Україні. Те, що стосується внутрішнього церковного управління, розглядається, судиться і визначається виключно ним і Священним Синодом, слідуючи євангельському та іншому вченню, згідно із священним переданням і шанованими канонічними постановами нашої Святої Православної Церкви, і настанові 6-го канону І Нікейського Вселенського Собору, який визначає, що «якщо ж при спільному голосуванні всіх, яке буде справедливим, і згідно церковного канону, двоє чи троє через власну схильність до суперечок заперечують, то нехай має силу рішення більшості», до того ж зберігається право всіх архієреїв та іншого духовенства на апеляційне звернення до Вселенського Патріарха, який має канонічну відповідальність приймати безапеляційні судові рішення для єпископів та іншого духовенства помісних Церков, згідно з 9-м і 16-м священними канонами IV Халкідонського Вселенського Собору.

Прояснюємо до вище сказаного, що Автокефальна Церква України визнає головою Святійший Апостольський і Патріарший Вселенський Престол, як і інші Патріархи і Предстоятелі, і має разом з іншими канонічними обов’язками і відповідальностями, насамперед для збереження нашої Православної Віри неушкодженою та канонічної єдності і спілкування з Вселенським Патріархатом й іншими помісними Православними Церквами непорушними. І до цього, Митрополит Київський і всієї України, як і архієреї Найсвятішої Церкви України, обираються віднині відповідно до належних положень божественних і священних Канонів і згідно з відповідними положеннями її Статуту, які мають в усьому обов’язково відповідати положенням цього Патріаршого і Синодального Томосу. Усі архієреї зобов’язані турбуватися, щоб боголюбно пасти народ Божий, провадячи у страху Божому мир і згоду у країні та у своїй Церкві.

Але щоб в усьому перебував не применшений зв’язок духовної єдності і спілкування святих Божих Церков, бо ми навчилися «зберігати єдність духа у союзі миру» (Еф. 4:3), то кожний Блаженніший Митрополит Київський і всієї України повинен поминати за давніми переданнями святих Отців наших, Вселенського Патріарха, Блаженніших Патріархів та інших Предстоятелів помісних Православних Церков, у ряду Диптихів, згідно з канонічним порядком, отримавши своє місце після Предстоятеля Церкви Чехії і Словаччини у священних Диптихах і на церковних зібраннях.

Таким чином, Православна Церква України, через свого Першого чи канонічного місцеблюстителя Київського Престолу, зобов’язана брати участь стосовно важливих канонічних, догматичних та інших питань в міжправославних нарадах, які збираються час від часу, за священним звичаєм, від початків установленого Отцями. Перший же, настановлений, зобов’язаний обов’язково посилати необхідні належні Мирні Грамоти до Вселенського Патріарха і до інших Предстоятелів, і сам має право від них отримувати, починаючи свої мирні поїздки від Першопрестольної Церкви Константинополя за звичаями, отримуючи від неї Святе Миро, для вияву духовної єдності з нею. Для вирішення значних питань церковного, догматичного та канонічного характеру слід Блаженнішому митрополиту Київському і всієї України, від імені Священного Синоду своєї Церкви звертатися до нашого Святішого Патріаршого і Вселенського Престолу, прагнучи від нього авторитетної думки і твердого взаєморозуміння, при чому права Вселенського Престолу на Екзархат в Україні і священні ставропігії зберігаються не применшеними.

Отож на усіх цих умовах, наша Свята Христова Велика Церква благословляє і проголошує Православну Церкву України Автокефальною і щедро закликає на Ієрархію на Українській Землі, непорочний клір і благочестивий народ її, з невичерпного скарбу Святого Духа, божественні дари, молячись, щоб Перший і Великий Архієрей Ісус Христос, заступництвом всенепорочної і всеблагословенної Владичиці нашої Богородиці і Пріснодіви Марії, святого славного і рівноапостольного князя Володимира і святої славної княгині Ольги, преподобних і богоносних Отців наших, подвижників і монахів Києво-Печерської Лаври та інших монастирів, нехай укріпить назавше її в тілі Єдиної, Святої, Соборної і Апостольської Церкви таким чином зараховану Автокефальну Церкву України і подасть їй благостояння, єдність, мир і зростання, на славу Його і Отця і Святого Духа.

Таким чином таке вирішене і розсуджене і у радості сповіщене вам від шанованого Центру Православ’я було соборно затверджено, для постійного збереження видається цей Патріарший і Синодальний Томос, написаний і підписаний у Кодексі нашої Великої Христової Константинопольської Церкви, вручений у точній і ідентичній копії Блаженнішому Предстоятелю Святішої Церкви України, кір Епіфанію і Його Високоповажності Президенту країни пану Петру Порошенку, для вічного доказу і постійного представлення.

Року дві тисячі дев’ятнадцятого, місяця січня, 6 числа, індіктіона 12.

†Вселенський Патріарх Варфоломій, у Христі Бозі вирішує
†митрополит Вріульський Пантелеймон
†митрополит Італійський і Мальтійський Геннадій
†митрополит Германський Августин
†митрополит Транупольський Герман
†митрополит Нью-Джерський Євангел 
†митрополит Родоський Кирил
†митрополит Ретімнський і Авлопотамський Євгеній

Повний текст читайте тут: https://glavcom.ua/news/tomos-pro-avtokefaliyu-pravoslavnoji-cerkvi-ukrajini-povniy-tekst-558660.html

>>

Сліпа Феміда Городоцького суду.

17.12.2018 10:38

Майже рік назад, 31 грудня 2017 року в м. Городок в одному з будинків по вул. Чорновола сталася трагедія – вбивство 59-річного жителя  Городка Олега Ш.  Вбивцею виявився уродженець цього ж міста, раніше судимий,  Богдан Петрович Андреєв  1998 року народження. Перший термін у вигляді 3-х років позбавлення волі, Андреєв одержав за  185 статтею ч.3  (крадіжка) три місяці перед  вбивством  7 вересня 2017 року, але наш  гуманний суд звільнив злочинця від покарання на підставі ст.75 надавши йому  випробувальний термін 1 рік. Ця гуманність судді призвела до вбивства людини з особливою жорстокістю  ( ІМХО, бо я мав можливість ознайомитись з судово-медичною експертизою цитувати котру не хочу з етичних міркувань , а слідчий побачив лише «тяжкі тілесні ушкодження» що спричинили смерть). Вбивство сталося, як зазначено в обвинувальному акті, під час раптово виниклого конфлікту, на грунті особистих неприязних відносин і визнане слідством як кримінальне правопорушення що підпадає під статтю КК України ч.2 ст.121.

 Враховуючи «щире каяття» та сприяння в розкритті злочину під час досудового розслідування  Б.П. Андреєв був відпущений з камери попереднього утримання під підписку про невиїзд.

  Відпущений на волю злочинець, що перебував під слідством, на ділі  продовжував демонструвати своє «щире каяття», так :

-         1 лютого 2018 року  він проник в підсобне приміщення  Д.С. де здійснив крадіжку ;

-         в кінці лютого 2018 року  здійснює наругу над могилою, вчинену з корисливих мотивів (краде фіртку огорожі могили);

-         в цей-же період ламає хрест на могилі невідомої особи,  чим проявляє зневажливе ставлення до моральних засад суспільства і  місць  поховань;

-         на початку березня 2018 року краде хрест на могилі С.Р ;

-         викрадає частину огорожі на могилі померлих О.П. та А.П.;

-         краде металевий стовпчик огородження могили;

-         намагається демонтувати хрест на могилі М.Л., але не зміг цього зробити і лише пошкодив його;

-         6 березня на вул.. Чорновола здійснює спробу крадіжки металевого столика, але був викритий господарем І.А.;

-         7 березня з магазину райспоживспілки по вул.. Паркова,1  викрадає 5 підставок під квіти.

 Всі, вище зазначені кримінальні правопорушення передбачені ч.2.ст.121, ч.2 ст.185, ч.3 185, ч.3 ст. 297 КК України були об`єднані  в  одну кримінальну справу і передані до суду, та це лише невелика кількість відомих злочинів цього деградованого покидька  що зафіксовані в обвинувальному акті станом на 27 квітня 2018 року. Скільки ще подібних злочинів скоїв Андреєв на час написання статті можна тільки здогадуватися  судячи з  їхньої  інтенсивності .

 В той час, як рідні Олега Ш. оббивають пороги  будинку Городоцького суду вислуховуючи про свіжі «подвиги» підсудного та сподіваючись в кінці кінців почути справедливий вирок винесений вбивці свого чоловіка і батька ( а судовим засіданням не видно кінця),  той продовжує свою кримінальну діяльність збурюючи громадську думку  і тривогу в суспільстві.  Чи та Городоцька Феміда зовсім осліпла ???

  Олег Ягель

PS: А Феміда в Городку сліпа не тому, що справедлива і перед нею всі рівні, а тому, що вперто не бачить очевидних фактів і замість запроторити злочинця за грати на казенний харч дозволяє йому продовжувати крадіжки (їсти, пити, курити хочеться щодня).

>>

ПОВЕРТАЄМО В УКРАЇНУ КУЛЬТУРНУ СПАДЩИНУ

12.11.2018 18:16

 

       У рамках проекту «Повертаємо в Україну культурну спадщину»  у Львівському музеї історії релігії  відбудеться презентація факсимільного видання Лавришівського Євангелія XIV століття. Його видало видавництво «Горобець» за сприяння Українського культурного фонду. Зауважимо, що видавництво вже вчетверте повертає унікальні  пам’ятки літературного процесу Київської Русі ХІІІ–XIV ст. широкому колу читачів, мистецтвознавцям.   

    Вже побачили світ такі видання: Луцьке Євангеліє XIV ст., Холмське Євангеліє XIV ст., що зберігаються в Російській державній бібліотеці (Москва), Луцький Псалтир 1384 р., зберігається у бібліотеці Лауренціана Медічі (Флоренція, Італія). 

Архангел Михаїл. Мініатюра Лавришівського євангелія.jpg

    Презентація факсимільного видання Лавришівського Євангелія XIV століття відбудеться у четвер, 15 листопада,  о 16 годині у приміщенні Львівського музею історії релігії. У презентації візьмуть участь люди, які повернули до життя цей унікальний книжковий твір – працівники видавництва «Горобець» та науковці.

            

 

 

ДОВІДКА

          ПРО ПРОЕКТ. За часів Київської Русі було створено, написано і надруковано чималу кількість книжок. Це були твори духовні, історичні й державотворчі. Однак, хоч як прикро, з найбагатшої книжкової спадщини Київської Русі збереглося не більше ніж один відсоток усіх рукописів, створених у князівських скрипторіях. Тому кожний збережений рукопис є не лише цінним історичним джерелом, а й справжнім шедевром української середньовічної культури. На жаль, переважна більшість українських середньовічних рукописів опинилися далеко від тих центрів, у яких вони були створені. Ці рукописи стали перлинами книжкових зібрань Росії, Білорусії, Польщі, Австрії, Італії та інших країн. Їх старанно оберігають, виставляючи як музейні експонати у вітринах світових культурних скарбниць. Частина з них зберігається в музейних або рукописних фондах і не доступна ані дослідникам, ані простим особам, зацікавленим історією української рукописної книги.

             ЛАВРИШІВСЬКЕ ЄВАНГЕЛІЄ. Лавришівське Євангеліє, або Лаврашівське Євангеліє, – рукописна пергаментна пам’ятка XIII–XIV ст., багато ілюстроване «Євангеліє апракос" (тижневе) (183 арк.). Його створено в якомусь із волинських скрипторіїв, ширше – галицько – волинських, на замовлення, як гадають, литовського князя Войшелка Міндовговича.

В історіографії визнано, що Євангеліє було  переписане для Лавришівського монастиря Пресвятої Богородиці, що поблизу Новогрудка в Білорусі, у якому зберігалось ще на початку XIX століття. Після закриття обителі ченці віддали книгу князеві Адаму Чарторийському. Перед 1842 р. Євангеліє потрапило до Рум’янцевського музею у Москві, якийсь час воно перебувало у Парижі, де А. Чарторийський був на еміграції, а 1872 р. було внесене до Списку рукописів архіву князів Чарторийських у Кракові.

Один з найбагатше ілюстрованих рукописів княжої доби. На початку кодексу зображені архангел Михаїл, наприкінці – праведний Йов. У євангельських читаннях, що починаються мініатюрами євангелістів – Іоанна (арк. 1 зв.), Матвія (арк. 47 зв.) і Луки (арк. 84 зв.), вміщено ілюстрації з біблійними сюжетами і постатями.

 

 

                                                                 Ірина Цебенко, завідувач відділу ЛМІР

>>

Екологи оприлюднили результати аналізів річки Верещиця, де стався мор риби та раків

28.10.2018 10:07

Мешканці села Поріччя, що в Городоцькому районі Львівщини, б'ють на сполох через загрозливу екологічну ситуацію на річці Верещиця. 18 та 19 жовтня 2018р в рамках державного контролю відділом інструментально-лабораторного контролю Інспекції було відібрано проби поверхневих вод річки Верещиця на території Городоцького району Львівської області.

 

За результатами лабораторних досліджень виявлено перевищення вмісту забруднюючих речовин у відібраних пробах згідно рибогосподарських норм водокористування, а саме:

-Річка Верещиця біля с. Поріччя по показниках: біохімічне споживання кисню в 4,7 рази, хімічне споживання кисню в 3,4 рази, залізо загальне 8,5 рази, кисень розчинений 4,2 мг/дм3 при нормі не нижче 4,0 мг/дм3;

-Річка Верещиця з моста в с. Піски по показниках: біохімічне споживання кисню в 4,0 рази, хімічне споживання кисню в 2,9 рази, залізо загальне в 8,1 рази, кисень розчинений 4,4 мг/дм3 при нормі не нижче 4,0 мг/дм3;

-Річка Верещиця з моста біля с. Катериничі по показниках: біохімічне споживання кисню в 4,0 рази, хімічне споживання кисню в 2,8 рази, залізо загальне в 7,2 рази, кисень розчинений 4,6 мг/дм3 при нормі не нижче 4,0 мг/дм3;

-Річка Верещиця з моста на трасі Т1425 (вище м. Комарно) по показниках: біохімічне споживання кисню в 4,0 рази, хімічне споживання кисню в 2,6 рази, залізо загальне в 5,4 рази, кисень розчинений 4,6 мг/дм3 при нормі не нижче 4,0 мг/дм3;

- Річка Верещиця з моста на ґрунтовій дорозі (нижче м. Комарно) по показниках: біохімічне споживання кисню в 4,7 рази, хімічне споживання кисню в 2,8 рази, залізо загальне в 5,5 рази, кисень розчинений 4,4 мг/дм3 при нормі не нижче 4,0 мг/дм3.

Інспекцією вживаються заходи щодо встановлення джерела забруднення річки Верещиця.

Люди помітили, що з річки на берег масово вилазять раки, причому всі вони покриті темним слизом, від них чути неприємний запах. Сама річка теж вкрита плівкою, вода мутного сірого кольору. Ніколи раніше селяни такого не бачили. 

Джерело : https://forpost.lviv.ua

>>

Зображено: 1 - 10 з 91

1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Пошук

© 2012 Усі права захищені.